گل سنڑی ونج پار نوں ویندیا راہیا دیویں ویندیاں ہک پیغام اے


گل سنڑی ونج پار نوں ویندیا راہیا دیویں ویندیاں ہک پیغام اے

اوہ نہ ہووے تیریاں سستیاں وچ میری ہو ونجے عمر تمام اے

ڈکرا کے آکھیں ثمر پیا آہداای تیری نسل دا خاص غلام اے

توں تاں مست ایں پچھلیاں شوہدیاں دی ہو ویندی اے روندیاں شام اے

 

کسے بشر دے اچیاں بختاں دی میری توبہ اے شام نہ ہووے

کجی رجھدی رہے تاں چونڑ ہونداۓ گل لڑن دی عام نہ ہووے

جداں ثمر سوچینداۓ ہسڑ پوینداۓ میرا خلق نیلام نہ ہووے

اسے گل توں مڑ گھبرا ویناں میرا چن بدنام نہ ہووے

 

تیری زیارت ثمر نصیب ہو جاوے ودھ وینداۓ نور اکھیاں دا

دیدار دا ہدیہ دوڑا لۓ لئیں آ رکھ ونج بھرم نگاہاں دا

سردار مقدر کھل ویسن بڑی مدت توں سکدیاں جاہاں دا

میرا اودر منکہ بھندی پئ ہئ کدے رجھ گیائیں ضامن ساہاں دا 

please comment here we will respond you

Post a Comment

please comment here we will respond you

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post