میری سرکار میرے توں رخصت ہوے مینوں منتاں ترلے دا کویئ ڈھب پیدا کر


میری سرکار میرے توں رخصت ہوے مینوں منتاں ترلے دا کویئ ڈھب پیدا کر

میں عاجز تے توں ہیں مولا ینوں روکن دا کویئ سبب پیدا کر
مینوں چھوڑن دا نہ اودا دل بن سکے اپنے سگ تئیں اوندی روح آ ونجے
پوے پیراں وچ زنجیر تمنا میری بن کے رکاوٹ اوندے میری آرزو آ ونجے
منگے جس الے اجازت میتھوں کئی شامت اوندے رو برو آ ونجے
کئ موسم دے وچ اینجھیں ھل چل مچے باھر نکلے تے طوفان نوع آ ونجے
اسے جھگ اچ او ول آوے کئ منظر دے وچ غصب  پیدا کر

میں عاجز تے توں ہیں مولا اینوں روکن دا کویئ سبب  پیدا کر

اللہ حافظ اوندے منہ دے وچ رہ ونجے اوندے بولن دی سکت ختم ھو ونجے
مینو ں بھلن لگے خود نوں خود بھل ونجے ھک لحظے دے اندر شدم ھو ونجے
میرے چہرے توں نظراں ہٹاون لگے نور اکھین دا بلکل مدھم ھو ونجے
وہڑا میرا پل صراط ھوے قدم چاوے تے من من قدم ھو ونجے
اور نظر انداز کر کے کوتاہی میرے توں رحمت دا دریا کئی جھب پیدا کر
اوھنو روکن دا مولا کوئی سبب پیدا کر

please comment here we will respond you

Post a Comment

please comment here we will respond you

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post